» دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ برای استفاده از کد، آنرا کپی و در بخش تنظیمات وبلاگ خود درج کنید. جملات زیبا

 

گیله مرد نگاهی به کتابهای کتابخونه ام کرد و پرسید : همه ی این

 

کتابها مال توئه ؟

 

با خوشحالی گفتم : بله البته، خیلی هاشون رو از نمایشگاه های

 

کتاب خریدم.

 

کتابی رو از قفسه بیرون آورد و گفت : این کتاب رو

 

خوندی ؟

 

گفتم : هنوز نه .

 

به کتاب دیگری اشاره کرد و گفت : این یکی رو چطور ؟

 

نگاهی به کتاب کردم و گفتم : این یکی رو هم هنوز نه

 

بدون اینکه چیزی بگه کتابی رو از طبقه پایین نشون داد .

 

گفتم: این رو هم نه !

 

گیله مرد با تعجب پرسید : اصلن امسال چندتا کتاب غیر درسی

 

خوندی ؟

 

 با ناراحتی گفتم: فقط یک کتاب

 

پرسید : کی خریده بودیش ؟

 

گفتم : امانتی بود و از دوستی قرض گرفته بودم .

 

گیله مرد گفت : بنظرم باید یه تغییراتی تو زندگیت بدی و

 

بدونی که برای اینکه در زندگی حرفی برای گفتن داشته باشی

 

باید اهل کتاب و مطالعه باشی. این انسانها هستند که جامعه رو

 

می سازند و امروزه خیلی از کشورهایی که حرفی برای گفتن دارند

 

مردمی دارند که اهل مطالعه و کتابند.

 

به یاد داشته باش که کتاب دستت رو میگیره و تو رو بالاتر میبره ...

 

 

جملات زیبا گیله مرد

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 24 خرداد 1394 | 9:1 | نویسنده : لطیفی |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.